Thursday 23 November 2017

Binarny Opcje Wskaźnik Programista


Madmanmos 21 kwietnia 2017.Hi wszystko, im nowy tutaj, ale znalazł ten wskaźnik, który jest sześćdziesiątym drugim wskaźnikiem Chciałbym wiedzieć, co jest w wskaźniku. A jeśli programista może podjąć okrąg i zrobić to strzałkę, która byłaby miła Byłem w kontakcie z właścicielem wskaźnika tak im trochę przestraszony przeszłości tutaj tutaj Może snoops tutaj lol. So nie wiem, czy mogę dać moją pocztę e-mail może ktoś mnie mail, to mogą post zmieniona wersja tutaj ze strzałkami Rozsądne dokładne więc warto iść Pozwól mi znać, jeśli ktoś jest zainteresowany. Byron88 21 kwietnia 2017.Pierwsze Pozwól, że przedstawię się Państwu do Ciebie Nazywam się Alex Jestem handlowcem i twórcą oprogramowania Lata temu znalazłem lukratywny sposób zarabiania pieniędzy od komfort mojego domu zostałem wprowadzony do świata handlu binarnego opcje przede wszystkim to było jak hobby dla mnie prowadziłam firmę zajmującą się tworzeniem oprogramowania, a moim głównym źródłem dochodów były zamówienia, które otrzymałem do kodu różnego rodzaju oprogramowania, które było nie związane z rynkami finansowymi w dowolnym aj Ostatnio zacząłem się uczyć świata handlu na rynku finansowym i znalazłem opcje binarne jako najprostszy i najbardziej wygodny sposób dla mnie do handlu. Po ogromnej ilości bezsennych nocy w końcu udało mi się znaleźć sposób analizy rynku, który wypracował dla mnie drogę Chciałem, że byłem zadowolony, że znalazłem coś, co działało, ale miałam problemy z pewnym problemem Podczas handlu, moje wykresy były zwykle zaplątane licznymi wskaźnikami Jeśli próbowałeś już transakcji, jestem pewien, że rozumiesz mnie, jak się czuje, kiedy trzeba oglądać kilkanaście wskaźników na wykresach Właściwie nie jest źle, gdy masz wiele wskaźników Problem polega na tym, jak interpretujesz to, co im pokazujesz. Zwykle nie jest to łatwe zadanie, ponieważ często wskaźniki prowadzą do nieporozumień, a nie w prawo decyzja I wtedy pracował więcej, aby wybrać metodę handlową i wskaźniki, które dały mi najlepsze wyniki Nie mówię o ogromnych zwycięzcach na dobę mówię o konsekwentnych długoterminowych wynikach To jest właściwie co Potrzebuję jasno zrozumiałe, że prawdziwe pieniądze zarabiały krok po kroku w cichym tempie, a nie przez nocne sukcesy. Uwolnij mnie, to jest prawda, którą przyniósł ci już udany przedsiębiorca Podczas handlu trzeba być zdyscyplinowany i poświęcony metodzie handlowej w celu poświęcenia się jakiejś sprawie, powinieneś czuć się dobrze podczas pracy z tym zawsze lubię robić to, co proste, zrozumiałem, jeśli nie potrzebuję używać szeregu wskaźników, łatwiej byłoby handlować, przede wszystkim psychologicznie Na szczęście byłem programista, a nie tylko przedsiębiorca Więc postanowiłem umieścić swoją strategię i wskaźniki w kawałku oprogramowania, które powinno zapewnić mi wyraźne sygnały, że nie chciałem siedzieć przed wykresami oglądając kilkanaście wskaźników, aby nie przegapić wpis I've umieścić w kodzie mojej najlepszej wiedzy i najlepszych wskaźników handlowych, w tym tych, które zaprojektowałem specjalnie dla mojego własnego handlu i nigdy nie były dostępne do użytku publicznego. By sposób, w jaki kiedykolwiek myślałeś o tym, jak dobry strategia powinna wyglądać tak, że mam na myśli to, co jest dla ciebie dobrą strategią Co to znaczy mieć dobrą i rzetelną metodę handlową Każda osoba może mieć własne zrozumienie tej kwestii, ale jestem pewna, że ​​jedna rzecz okaże się wspólna wszystkie odpowiedzi Binarne opcje handlowcy szukają wiarygodnej strategii, która konsekwentnie rośnie ich fundusze Uwierz mi, jeśli szukasz strategii, która będzie wygrywać każdy z Twoich transakcji, prawdopodobnie nigdy nie znajdziesz. Istnieje wiele rzeczy wpływ zachowanie na rynku więc nawet bardzo utalentowany przedsiębiorca lub super oprogramowanie po prostu nie może ich przewidzieć Powinieneś przestać polować na strategię, która powinna przynieść Ci tylko zwycięskie zawody To jest droga do nikąd Poza tym bardzo często można spotkać sprzedawców w sieci, oferując 90 wygrać stawkę przy sprzedaży systemów handlowych Nie wierzcie Lub raczej chciałbym powiedzieć, że powinieneś zrozumieć takie roszczenia w nieco inny sposób Widzisz czasem, że można nawet 100 zwycięzców w jednym dzień, ale możesz stracić cały dzień. So taki system pomoże Ci uwierzyć, nie Co musisz zrobić to stabilne wyniki Nie musisz mieć 100 lub 90 wygrać stawkę, aby żyć transakcje binarne faktycznie wszystko, czego potrzebujesz jest posiadanie długoterminowe stabilne wyniki 70 -80 wygrać To jest rzeczywiście bardzo dobry stosunek, który pozwoli Ci na stałe zyski miesięcznie przez miesiąc i rok po roku Większość dobrych systemów tam daje 60 zwycięstw, co nie wystarczy, aby mieć spójne zwroty To dlatego często handlowcy używają ryzykownych technik, takich jak Martingale, gdy muszą podwoić lub potroić swój pierwotny udział po utracie strat w celu odzyskania tych strat To jest zbyt niebezpieczne i nie jest dobrym sposobem na handel, jeśli chcesz pozostać w tym biznesie przez długi czas Co więcej, niemal każdy system sprawia, że ​​pracujesz z wieloma wskaźnikami w tym samym czasie, czasami wykresy są przeciążone wskaźnikami, dzięki czemu można nawet zobaczyć jasno świece Jak wspomniano powyżej takie rzeczy prowadzą do zamieszania i redukują Twoja wygrana i wpływ na handel w negatywny sposób Z moim oprogramowaniem można mieć stabilne długoterminowe wygrane stawki 70 -80 wygrać w handlu binarnym opcji Tak więc to, co dokładnie trzeba, aby mieć przewagę nad swoim brokerem opcji binarnych Celowo wspomniałem słowo długoterminowe kilka razy Widzisz bardzo często, gdy ludzie widzą reklamę jak 90 dokładny system opcji binarnych, zazwyczaj chcą spróbować Prawdę mówiąc, znalazłem większość newbie handlowców zawsze polują na takie wysokie wygrać po prostu chcę ci powiedzieć prostą, ale jeszcze bardzo ważną prawdę o wszystkich takich super systemach handlowych lub wysoce dokładnych wskaźnikach reklam, które można zobaczyć w Internecie Podczas testowania dowolnego systemu, mojego lub kogoś innego, zawsze musisz zrozumieć, jak prawdziwa trafność jest mierzony Musisz handlować co najmniej 100 transakcji, aby zobaczyć prawdziwą dokładność systemu handlowego. When projektowaniu mojej metody, ja również przetestowałem go dokładnie dostosowanie i doskonalenie To dlatego zawsze mówię długoterminowych wyników są co jest naprawdę ważne Tylko długoterminowe wyniki mogą przynieść Ci dobrobyt w życiu Tylko długoterminowe wyniki mogą przekształcić cię od początkującego przedsiębiorcy do profesjonalnego inwestora I dlatego nie daję i nigdy nie dałem żadnych obietnic o bardzo wysokich stawkach wygranych lub gwarancje sukcesu w ciągu nocy, ponieważ nie chcę powiedzieć normalnego marketingu fluff tutaj Moim celem jest pokazanie, jak naprawdę to się dzieje w tej branży Próbowałem wielu strategii dostępnych do zakupu lub za darmo w internecie Większość z nich dała mi nie więcej niż 50 -55 wygrać Hej, to jak przelew monety Nie było systemów, które pracowały nawet gorsze, których nie można używać w handlu w ogóle. Bardzo ważne jest, aby zrozumieć, jak działa rynek, jak działa cena są tysiące różnych wskaźników, ale nie możemy ich używać wszystkich, oczywiście Oczywiście, możemy t Jeśli chcesz stworzyć naprawdę dobrą strategię pracy, musisz zrozumieć rynek, swoje silne i słabe strony Powinieneś spróbować zrozumieć zasady hu nosząc różne wskaźniki i wybieraj tylko te, które reprezentują zachowania rynku w najbardziej prawdziwym stopniu lub można zaprojektować własne, jeśli jest to konieczne, aby wypełnić braki w strategii Podczas korzystania z wskaźników nigdy nie byłam w pełni zadowolona z tego, jak wskaźniki pokazały mi co dzieje się na rynku Więc postanowiłem dokonać pewnych zmian w niektórych wskaźnikach i zaprojektować własne, które w wyniku stały się częścią mojej pełnej metody Po przeprowadzeniu testów ogromnej liczby wskaźników i strategii, zrobiłem moją strategię, aby ewoluować i to jest jak Binary Options Beast urodził się. Jak powiedziałem wcześniej, istnieją tysiące różnych strategii na rynku i zazwyczaj większość z nich jest zbyt skomplikowana, aby zastosować Niektórzy przedsiębiorcy uważają, że jeśli mają wiele wskaźników na swoich wykresach, będą mogli zabrać lepsze rzemiosło Nie jest prawda Rzeczywistość jest inna W rzeczywistości więcej wskaźników masz na swoim wykresie tym trudniejsze będzie handel Dlaczego prowadzi do zamętu Trudniej będzie zobaczyć th prawdziwe zdjęcie rynku jako wskaźników dostarczy Ci różnych informacji rynkowych, które doprowadzą Cię do zamieszania W moim systemie handlu wykresy będą jasne i łatwe, a sygnały będą łatwe do naśladowania Zapomnij o zaplątane wykresy Zapomnij o dziesiątkach wskaźniki na listach Zapomnij o złożonych sprawach Korzystając z mojego systemu, będziesz cieszyć się prostotą, jaką zapewnia. Moja unikalna strategia umożliwia Ci wymianę rozmaitych opcji na czas. Nie ma znaczenia, jaki typ przedsiębiorcy jesteś. sprawę, jeśli wolisz krótkoterminowe lub długoterminowe transakcje Mój system pomoże Ci w realizacji wszystkich Twoich zadań Zakres wygaśnięcia to 60 sekund do daty wygaśnięcia Jest to zakres 99 handlowców używających Rzeczywiście można spróbować handlu jeszcze dłuższy czas ważności, ale istnieje nie musisz tego robić, ponieważ na tak długich dystansach będzie bardzo mało sygnałów, jeśli wygaśnięcie to więcej niż jeden dzień. Ponadto czekaj tak długo, jeśli możesz zarabiać w ciągu dnia, s Jedynie co godzinę lub minuty Możesz handlować dowolnym instrumentem finansowym, czy to waluta, metale, indeksy czy zapasy. Pamiętaj, że moje opcje binarne sygnalizują, że oprogramowanie może dostarczyć Ci wszelkiego rodzaju alerty sygnałowe, które znacznie ułatwiają twojemu handlowi, gdy masz sygnał, oprogramowanie wyświetli komunikat z dźwiękiem, wyświetli okno wiadomości, e-maila do swojej skrzynki odbiorczej, a nawet wyśle ​​SMS do telefonu. Wystarczy spojrzeć na wyniki, które można osiągnąć przy użyciu mojego systemu. March 26 Live Trades. March 24 - 25 Live Trades. March 17 - 18 Live Trades. My oprogramowanie działa świetnie w 2017.And więcej handlu poniżej. Jest więcej transakcji tutaj poniżej. Jednak zobaczyć więcej Oto jeden jeszcze screenshot. Actually jedynym limitem jest twój broker, który zapewnia z instrumentami do handlu Ale większość brokerów oferuje szeroki wachlarz instrumentów finansowych do handlu, więc jeśli chcesz, możesz handlować tak wiele instrumentów, jak chcesz To oznacza, że ​​masz wiele możliwości Nie ma znaczenia, czy jesteś ponownie lub pro proder, wszyscy będzie znajdź zastosowanie w mojej metodzie Ponadto prostota mojego systemu daje Ci możliwość nieograniczenia liczby używanych instrumentów W zwykłych metodach handlowy można efektywnie prowadzić handel ponad kilkoma instrumentami naraz, ponieważ musisz uważać na wiele czynników rynek i wskaźniki na wykresach, które mogą nawet pokazać sprzeczne informacje, które w wyniku prowadzą do zamieszania Zacznij od tej chwili, proszę ZAPOMNIJ słowo zamieszanie wyrzuć ją z Twojego słownka Teraz handel staje się znacznie łatwiejsze, jeśli używasz opcji binarnych System handlowy bestii. Niektórzy ludzie zadają mi pytania, na przykład, dlaczego muszę podzielić się moim oprogramowaniem i doświadczeniem handlowym z innymi osobami. Czy nie byłoby lepiej, aby utrzymać ten system tylko dla siebie? Cóż, odpowiedź jest prosta. Jak już powiedziałem wcześniej, nie jestem przedsiębiorca tylko, ale również programista Każdy programista jest twórcą I każdy twórca może być nazwany tym nazwiskiem, jeśli wynik jego pracy jest używany przez innych osób Więc przede wszystkim ja wan t pomagać innym ludziom ze wszystkich dziedzinach życia, którzy chcą zacząć inwestować w opcje handlu binarnego Dlaczego nie robić tego, jeśli mam możliwość to zrobić Poza tym nie miałbym nic przeciwko dodatkowych pieniędzy, które dostaję sprzedając mój system Dlaczego nie więcej pieniądze są zawsze dobre Są tylko dwa powody, jakie miałem podczas projektowania systemu handlowego prawdziwą chęć pomagania innym i zarobienia więcej pieniędzy Robią to Co może być lepsze niż te dwie rzeczy dla twórcy Pieniądze, które klienci płacą mi jest opłata na możliwość rozpoczęcia handlu łatwiejszy i bardziej opłacalny sposób, który im daję Więc to jest wygrana dla obu stron. Teraz musisz po prostu zacząć używać mojego systemu handlowego w swoim handlu. To naprawdę wszystko, czego potrzebujesz, aby w końcu stać się lepszym handlowcem i pozbyć się skomplikowanych rzeczy, które zwykle nie działają Nie potrzebujesz żadnego innego systemu handlu uprawnieniami binarnymi ani wskaźnika opcji binarnych Pamiętaj, potrzebujesz tylko EDGE nad swoim brokerem Mój system daje ta krawędź Twoje poszukiwanie prawdziwie funkcjonującego systemu kończy się tutaj Wreszcie znalazłeś to, czego szukałeś Teraz nadszedł czas, aby ZROBIĆ BEAST. kouropalatisk 16 Mar 2017. Potrzebuję twojej wiedzy Poprosiłem programistę o to, że zrobiłem mi ea. Tak, jest jakiś problem Jakie mam ten świetny wskaźnik, który nie przemalowywany, a masz to z tego forum dobrze Tak, wylewam to stąd, nazywa się BrainTrend2SigALERT5 Więc widzę, że strzały są dość dokładne na podstawie TMA linie, ale to jest dokładne, jeśli postępujesz zgodnie z trendem Więc siedzę cały dzień, oglądaj wykresy i działaj szybko, gdy strzałka się podnieśli. Na przykład Kiedy pojawi się strzałka W DÓŁ wyskakuje i tam jest spadek, handlu z upływem 15 minut działa Ale musiałem działać - fast. So I've zapytał programistę, aby utworzyć ea to robi to. Następne pytanie było, jak ea będzie wiedzieć, co trend jest poprosiłem programista, aby korzystać z Trend Dashboard 2 były zasadniczo jeśli masz 3 4 DOWN - np. Istnieje downtrend Byłem tak źle Trend Dashbo ard 2 prooved być sposób, więc dostałem mnóstwo ładne OTM. Ciekawe pytanie, czy jest jakiś wskaźnik, który mógł zobaczyć ostatni na przykład-30 minut i powiedzieć, kiedy jest trend wzrostowy lub downtrend naprawdę potrzebuję światła i mądrość, jak to może działać, bo wiem, że to wspaniałe narzędzie Potrzebuje wskaźnika tendencji, który widzi, jeśli jest to tendencja wzrostowa lub spadek. Guys, mam newbie, więc nie przejmuję się zbyt technicznie na mnie Również, jeśli zamieszczono w niewłaściwej sekcji proszę przenieść je do poprawnego pliku. Attached Files. 966 24KB 0 downloads. Binary Option Robot. Jak start. Trading Indicators. The najlepszych Robot Trading Automatyczny dla opcji binarnych. Ten oryginalny Binary Option Robot, który jest dostępny tylko na tej stronie internetowej został po raz pierwszy opublikowany w styczniu 2017 przez francuską firmę i pomoc profesjonalnych handlowców Celem tego oprogramowania jest automatyzacja handlu profesjonalistami handlowymi. Korzystając z najlepszych metod i wskaźników do generowania sygnałów binarnych, Binary Option Robot pozwala zyskać zyski na rynkach. Mechanizm Option Option został skopiowany kilka razy i nawet przez produkty używające dokładnie tego samego nazwiska, ale prawdziwą jest francuska Francuska firma, która stworzyła Binary Option Robot posiada prawa autorskie w Stanach Zjednoczonych iw Unii Europejskiej Dlatego po prostu uważaj i nie daj się oszukiwać innym produktom handlowym używającym tej samej nazwy. Wszechstronny system handlu. Robot wariantowy może wykonywać 3 różne systemy handlowe. Classic System. Most Secure System. Martingale System. Most Profitable System. Fibonacci System. Most Acc Uratuj platformę System. Multi. Byle wariant Robot jest zawsze z Tobą Użyj w domu na swoim komputerze przy użyciu internetowego serwera lub pobierając oprogramowanie Użyj gdziekolwiek na telefonie komórkowym za pośrednictwem mobilnego webtrader lub aplikacji z Androidem. Tradycyjna wymiana walut na marginesie jest wysoka poziom ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów Wyniki przeszłości nie wskazują na przyszłe wyniki Wysoki stopień dźwigni może działać zarówno na Ciebie, jak i na Ciebie Przed podjęciem decyzji o inwestowaniu w walutę obcą należy dokładnie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetytu na ryzyko Istnieje prawdopodobieństwo, że można by utrzymać stratę niektórych lub całych inwestycji początkowych, a zatem nie należy inwestować pieniędzy, których nie stać na stracenie. Powinieneś być świadom wszystkich ryzyk związanych z obrotem dewizowym, a jeśli masz jakieś wątpliwości, skontaktuj się z niezależnym doradcą finansowym. Jest to Casper Desina Jestem profesjonalnym programistą MQL4 od 2011 roku. chętnie spędzam cały czas na poszukiwaniu różnych strategii poprzez włączenie różnych rzadkich kombinacji Z powodzeniem poradziłem sobie z projektem wielu projektów, które są szczególnie potrzebne do opracowania najbardziej dokładnego wskaźnika MT4 dla kilku najpopularniejszych brokerów Binary Options, którzy dają sygnały dla swoich klientów VIP Chciałbym powiedzieć bardzo dumnie, że kilka najpopularniejszych na świecie brokerów opcji binarnych jest moim klientem wielu nowych brokerów są również dołączone do mojej bazy danych niedawno Jako profesjonalny nie mogę ujawnić ich nazwisk dla Ciebie teraz nie mogę też podać szczegółów mojej firmy, ponieważ dlatego jeśli ujawnisz te szczegóły na forach, a to spowoduje bardzo duże uszkodzenie powtórzenia mojej firmy, dlaczego dlatego, że te wskaźniki, które zdecyduję się podać, są końcowymi produktami prywatnych projektów, które zrobiłem dla konkretnych brokerów Binary Options, również potwierdzam że ta strona nie jest moją witryną firmy, jest właśnie tworzona w celu obsługi tylko poważnych podmiotów oferujących opcje binarne. Teraz jestem tutaj ponieważ postanowiłem służyć społeczeństwu, a także podając moje wskaźniki MT4 Ostatnio poznałem niektóre historie o przełomowych seriach nielicznych osób, nawet mój bliski przyjaciel został zmarły niedawno po tym, jak stracił wszystkie pieniądze, nie słuchając moich sugestii ze względu na jego ego-headed behaviour Wszystkie te są bardzo duże historie, których nie potrafię wyjaśnić wszystkim ludziom teraz Ale po obejrzeniu wszystkich tych rzeczy, których obserwowałem jest na tym świecie Bogaci ludzie stają się coraz bardziej bogatymi Biedni ludzie stają się biedniejsi, co powoduje ich samobójstwo itd. Postanowiłem wesprzeć moją część przynajmniej przez pewien czas, aby ją zrównoważyć. Jeśli jesteś zainteresowany posiadaniem mojego systemu Bullet Bullet 60SEC wraz z ogromnymi płatnymi opcjami binarnymi Kolekcja wskaźników, proszę przesłać nominalną kwotę tylko 120, a następnie natychmiast wyślemy wszystkie te systemy do skrzynki odbiorczej poczty e-mail. Tylko poważne osoby mogą się ze mną skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej w celu otrzymania metod płatności My Email id. Jest wiele innych wskaźników MT4 ystems mam opracowany od 2011 roku, ale 4 systemy wśród nich będzie pracować z brzytwa ostre dokładności, które lubię osobiście. Ale początkowo chciałbym dać dla Ciebie mój system handlowy 60 SEC, dla którego zmieniłem nazwę na Binary Bullet 60SEC System po zrobieniu trochę małych wizualne zmiany w masce mojej oryginalnej wersji, co czyniło to niezidentyfikowane przez właściciela, dla którego zrobiliśmy ten konkretny projekt, ale technicznie strategicznie obie są takie same. Większość ludzi myśli jak handel 60 sekundami handlu to nic innego jak samobójstwo, ale jak na mój ogromny techniczny wiedzę powiem, że przewidywanie tego, co stanie się w ciągu najbliższych 1 minut, jest bardzo łatwe w porównaniu z 15 minutami, 30 minutami, 60 minutowymi prognozami Etc. Zwykle to, co wszyscy ludzie zrobią, będą przestrzegać wskaźników technicznych, aby wziąć udział w 60 sesjach SEC w fakt, że jest głównym mikserem Istnieje wiele wskaźników technicznych dostępnych na świecie, z których niewiele jest naprawdę kosztownych, ale wierzymy w znajomych, że nigdy nie osiągniesz 45-ciu wskaźników sukcesu w dłuższej perspektywie, jeśli zastosujesz się do tych wskaźników, zwłaszcza, aby wziąć udział w 60 transakcjach SEC W tym zresztą wiem, że większość z was już doświadczyła tej rzeczy. Czasami te same wskaźniki będą działały z największą perfekcją. Z tego powodu technicznie te wskaźniki są bardzo dobre, ale potrzebujemy dokładnego filtru, aby przeprowadzić transakcje zgodnie z sygnałami tych wskaźników, otrzymamy co najmniej 70-80 współczynników sukcesu z dowolnym wskaźnikiem technicznym. Ale przy użyciu mojego systemu Binary Bullet 60SEC uzyskujemy 90-krotnie szybsze sukcesy 80 wskaźnik sukcesu w najgorszych przypadkach, ale w średniej kwartale można powiedzieć, że od czterech kwartałów uzyskuje się 85 wskaźników sukcesu. Nie ma żadnych fałszywych obietnic, podobnie jak większość sprzedawców nie daje żadnej magii, aby uzyskać najwięcej dokładności sygnały zapewniające bardzo dużą dokładność W rzeczywistości mój system Bullet Bullet 60SEC generuje wiele fałszywych sygnałów, ale będziemy filtrować te sygnały z moimi najbardziej opatentowanymi metodami Price Action Monit lub wskaźnik MT4, stale uzyskując stopę skuteczności od 85 do 90. Możesz mieć co najmniej 1 - 2 najbardziej dokładne transakcje na każdą parę walut na godzinę z tym systemem, więc tylko kilka godzin binarne opcje obrotu są wystarczające, aby dotrzeć Twoimi celami jest uzyskanie spójnego dochodu. Poniżej przedstawiono zdjęcia mojego systemu Bullet Bullet 60SEC na rynku na żywo Jeśli nie możesz zobaczyć wyraźnie zrzutów ekranu, możesz je pobrać z poniższego linku BB60SECSCREENSHOTS Wygenerowane sygnały nigdy się nie przemalą nie ma opóźnienia w generowaniu sygnałów. Poniższe zasady - możesz używać dowolnego zaufanego MT4 z kontem demo do handlu z moim systemem - przejdź do pliku - otwórz folder danych z górnej lewej strony w MT4 - skopiuj wszystkie dostarczone wskaźniki do swojego Folder MQL4 Indicators - skopiuj dostarczony plik do folderu szablonów MT4 - załaduj szablon na wykresie 1 minuty - aby wziąć pozycję BUY, musisz uzyskać alert Kupuj z zieloną strzałką Price Action Monitor lin e powinien być w kolorze zielonym, który porusza się z poziomu od 30 do 70 Nie powinieneś wchodzić do obrotu, jeśli przekroczył już 70 poziom - Aby wziąć pozycję SPRZEDAJ SPRZEDAJĄCEGO, powinieneś otrzymać alert Sprzedaj z czerwoną strzałką Cena Action Monitor Linia powinna być w kolorze czerwonym który przesuwa się z poziomu 70 do 30 Nie powinieneś wchodzić do handlu, jeśli przekroczył już 30 poziomów - możesz używać każdej pary walutowej z wykresem 1 minuty do handlu z moim systemem - Najlepszy czas na użycie to 8:00 GMT do 10:00 GMT 1PM GMT do 3 GMT GMT - Prosimy o wymianę tylko 2 godziny dziennie, wybierając dowolny z wyżej wymienionych przedziałów czasowych - możesz także eksperymentować samodzielnie, korzystając z innych terminów GMT na własne ryzyko. W ramach naszych badań będziemy również kupować wskaźniki ze wszystkich dostępnych źródeł zewnętrznych w celu zbadania strategii Więc wraz z moim Binary Bullet 60SEC System dam Ci prawie wszystkie obecnie dostępne najbardziej popularne płatne wskaźniki jako kolekcję Wszystkie te są płatne wskaźniki kodowane przez różnych koderów, sprzedaję każdy wskaźnik dla 100, drugi na 250 itp itd itd. Jestem pewien, że również słyszałeś o większości tych wskaźników w internecie Ale przykro mi tu nie mogę ujawnić ich nazw, ponieważ istnieje możliwość wystąpienia niepotrzebnych problemów prawnych z jego coders. For moje bezpieczeństwo chciałbym naliczyć niewielką nominalną kwotę 120, która zawiera opłaty za usługi bankowe itp. od Ciebie za podanie mojego Bullet Bullet 60SEC System wraz z ogromną popularną popularną popularną kolekcją wskaźników z różnych sprzedawców online, które warto co najmniej 2K 2000 USD Dostarcza się również szczegółowy dokument, który udowodni rzeczywisty koszt wszystkich tych wskaźników Więc nie ma żadnego instynktu fałszywych obietnic z mojej strony Jeśli płacisz co najmniej taką małą nominalną kwotę, wtedy tylko poczujesz ból dziel się tym systemem z innymi, których nigdy nie odważysz się opublikować na żadnym forum Forex. Zwykle większość z was obiecuje początkowo, że nigdy tego nie zrobią, to za darmo Ale posłuchaj, nie wiem osobiście, więc jak mogę zdecydować swoją postać na podstawie twoich pism, więc zapłacenie nominalnej kwoty 120 jest obowiązkowe, aby dostać mój System. Aktualnie opracowaliśmy ten szczególny system dla świata nie 1 brokera opcji binarnych w tym czasie nie można sobie nawet wyobrazić całkowitych kosztów tego projektu. Pamiętaj, że zebrałem tę 120 nominalną kwotę wyłącznie na mój cel bezpieczeństwa, a nie za zarabianie pieniędzy, sprzedając ten produkt, ponieważ jestem właścicielem z powodzeniem firma, z której generuję bardzo dobre dochody, każę każdemu centowi wydawać pieniądze z tego zebranego pieniędzy, aby pomagać biednym ludziom poprzez organizację charytatywną, za które regularnie przekażę darowizny. System Happy 201 Trader 2017 na 30 minut Opcja wygaśnięcia Jestem też gotowa dać mój system Happy Trader 2017, ale eksperymentalnie Jest to najbardziej pewny aparat fotograficzny Sure Shot, który nigdy nie zawiedzie z jakiejkolwiek przyczyny To tylko generuje sygnał Sure Shot po wszystkich technikach, cena działamy news release will agree W zasadzie zaprojektowaliśmy ten system dla dużych przedsiębiorców, którzy zainwestują 5K lub więcej na jeden handel z 100 wolnymi napięciami Po wprowadzeniu handlu możesz się zrelaksować, ponieważ cena poruszy się w górę lub w dół, ale w końcu twój handel zamyka się Pieniądze To zupełnie inny system, który dostarczy tylko 100 dokładniejszych transakcji, więc nie chcę dać tego systemu wszystkim, bo chcę zminimalizować wydawanie tego systemu tak dużo, jak to możliwe Aby otrzymać ten system musisz wysłać jeden pusty Emaal z tematem Happy Trader 2017 Lucky Draw do następującego Identyfikatora e-mailowego Podam e-maila do mojej comiesięcznej bazy danych o szczęśliwych losach Mój komputer odbędzie losowanie na koniec każdego miesiąca, wybierając tylko 5 szczęśliwych zwycięzców miesięcznie Podam mój Happy Trader 2017 System dla bezpłatnie dla tych zwycięzców Możesz też spróbować tego po otrzymaniu mojego Binary Bullet 60SEC System płacąc 120 Dlaczego dlatego, że dostaniesz to natychmiast po zapłaceniu 120 jest to również najbardziej dokładny syst em, która będzie pochodzić z wszystkich najpopularniejszych najpopularniejszych zestawów wskaźników płatnych jako bonusów, co najmniej nie mniej niż 2K Ale uzyskanie Happy Trader 2017 System jest całkowicie uzależnione od losowania, więc aby uzyskać ten system Twój adres e-mail musi zostać wybrany przez mój komputer wśród tysięcy adresów e-mail.

No comments:

Post a Comment