Thursday 16 November 2017

Reguły Dotyczące Reguły Forex Cyfry


.FOREX TRADING Cypher Rules i LIVE Cypher. 19 2017 r. Na miejsce w osobistym programie mentorskim, napisz do mnie na. FOREX TRADING Cypher Rules i LIVE Cypher. W tym małym filmie edukacyjnym poznajesz moje zasady dotyczące handlu wzorami Cypher w prosty i wyraźny sposób Wtedy pokażę Ci dwa żywe oczekując Cyphers na GBPJPY, godzinowej ramce czasowej. Jeśli nie przejechałem przez te cele i zatrzymuję się w tym filmie, omówię je w późniejszym filmie. Zobaczysz, jak to się dzieje w tym drugim filmie, ale już chcę to zrobić filmów na codzień będę obejmował wiele różnych tematów Obejmuje narzędzia analizy technicznej, strategie, schematy wykresów, zaawansowane wzorce, harmonie, wzorce przerwania, zarządzanie pieniędzmi, rozwój planu handlowego, testy wstępne, dostosowanie i portfolio oraz oczywiście psychologia i mindset. If jesteś zainteresowany poznaniem zasad wzoru Bat i sprawdź, jak zrobiłem 170 pipsów żyć przy użyciu wzoru Bat, a następnie sprawdź ten film. Jeśli chcesz zobaczyć więcej filmów, zarejestruj się na mój kanał. As dla t s wideo, oto kilka użytecznych linków, które są związane z tym tematem wideo. Artykuł dotyczący harmonicznych i wzorców cen w ogóle. Trading Gartley Pattern. Once po pewnym czasie, był ten mądry inteligentny handlowiec facet o imieniu Harold McKinley Gartley. He doradztwo w zakresie notowań giełdowych w połowie lat trzydziestych XX wieku z ogromnym sukcesem Ta usługa była jedną z pierwszych zastosowań naukowych i statystycznych metod analizy zachowań na giełdach. Zgodnie z Gartleyem udało mu się rozwiązać dwa największe problemy przedsiębiorców, co i kiedy kupić. Wystarczyło, że handlowcy zdali sobie sprawę, że wzorce te mogą być zastosowane na innych rynkach. Od tego czasu różne książki, oprogramowanie handlowe i inne wzorce omawiane poniżej zostały opracowane na podstawie wzoru Gartleys. Gartley aka 222. Wzorzec Gartley 222 jest nazwany pod względem numeru strony znalezionego w książce HM Gartleys, a zyski z Gartleys na giełdach są wzorami zawierającymi podstawowy wzorzec ABCD, o którym już mówiliśmy, ale są pre cedowane przez znaczące wysokie lub niskie. Teraz te wzory tworzą się zwykle, gdy odbywa się korekta ogólnej tendencji i wygląda jak M lub W dla nieprzyjaznych wzorców. Wzorce te są używane w celu ułatwienia przedsiębiorcom znalezienia dobrych punktów wejścia, aby wejść na całość trend. Gartley kształtuje się, gdy akcja cenowa ma miejsce w ostatnim trendzie wzrostowym lub spadkowym, ale zaczęła wykazywać oznaki korekty. To, co czyni Gartley taką miłą konfiguracją, gdy tworzy się, są punktami odwrócenia są odchylenia Fibonacciego i przedłużenia Fibonacona poziom To daje silniejsze wskazanie, że para może rzeczywiście odwrócić. Ten wzorzec może być trudne do wykrycia i kiedy to zrobisz, może być mylące, gdy wyskakujesz wszystkie te narzędzia Fibonacciego Kluczem do uniknięcia wszystkich nieporozumień jest podejmowanie rzeczy o jednym kroku w dowolnym przypadku. W każdym przypadku wzór zawiera wzorcowy wzór ABCD, ale poprzedzony jest punktem X, który jest poza punktem D Idealny wzór Gartley ma następujące cechy charakterystyczne. W przypadku AB powinno to być powtórzenie 618 ruch XA. Move BC powinien wynosić 382 lub 886 odchylenie ruchu AB. Jeżeli przestawienie ruchu BC wynosi 382 ruchu AB, to CD powinno wynosić 1 272 ruchu BC Consquently, jeśli przesunięcie BC to 886 ruchu AB, a następnie CD powinien rozciągnąć 1 618 ruchu BC. Move CD powinien być 786 odruchu przemieszczania XA. Gartley Mutants Animals. As czas poszedł, popularność wzoru Gartley wzrosła i ludzie ostatecznie wymyślił własne wariations. For niektóre dziwne powodem, odkrywcy tych odmian postanowili nazwać ich po zwierzętach Może były częścią PETA dalej ado, tu przychodzi pakiet zwierząt. W 2000 roku Scott Carney, solidny wierzący w harmonicznych wzorców cen, odkrył Kraba. Według niego, jest to najbardziej dokładne wśród wszystkich wzorców harmonicznych, ze względu na to, jak ekstremalna strefa Reversal Potencjału czasami nazywa się lepszą ceną, czy imma straci na punkcie koszuli z ruchu XA. Ten wzór ma wysoki stosunek wynagrodzenia do ryzyka, ponieważ możesz umieścić bardzo szczupły stop loss Idealny kraba patte rn musi mieć następujące aspekty. W przypadku AB powinno być 382 lub 618 odchylenia ruchu XA. Move BC może być albo 382, ​​albo 886 przerzucaniem ruchu AB. Jeżeli przodem ruchu BC jest 382 ruchu AB, to CD powinno wynosić 2 24 ruchu BC Konsekwentnie, jeśli przenieść BC jest 886 ruchu AB, to CD powinno być 3 618 przedłużeniem ruchu BC. CD powinno być 1 618 przedłużeniem ruchu XAe 2001, Scott Carney założył kolejny wzór cen harmonicznych, zwany Bat Bat zdefiniowany przez 886 odchylenie ruchu XA jako potencjalna strefa rewersyjna Wzór bat ma następujące właściwości. W przypadku AB należy wyrównać 382 lub 500 przemieszczenia XA. Move BC może być albo 382, ​​albo 886 odruchem ruchu AB. przenieść BC jest 382 ruchu AB, a następnie CD powinien być 1 618 przedłużenia ruchu BC Consquently, jeśli przenieść BC jest 886 ruchu AB, a następnie CD powinien być 2 618 przedłużenie ruchu BC. CD powinien być 886 odruchu ruchu XA. The Butterfly. Następnie jest wzór Motyl Podobnie jak Muhammad Ali, jeśli zauważysz to ustawienie, na pewno będziesz Swinging dla niektórych Pips knockout wielkości. Wykonane przez Bryce Gilmore, idealny wzór Motyl jest definiowany przez 786 odchylenie ruchu AB w odniesieniu do poruszania się XA Butterfly zawiera te szczególne cechy charakterystyczne. Mona AB powinna być 786 przerzutu ruchu XA. Move BC może być albo 382, ​​albo 886 odruchem ruchu AB. Jeżeli przestawienie ruchu BC wynosi 382 ruchu AB, to CD powinno wynosić 1 618 przedłużenia ruchu BC Konsekwentnie, jeśli przesunięcie BC 886 z przesunięcia AB, to CD powinno wysuwać 2 618 przeniesienia BC. CD powinno wynosić 1 27 lub 1 618 przedłużenie przesuwania XA. Zapisać swoje postępy, logując się i zaznaczyć pełną lekcję. Reguły szablonu i numerologia To sa szóste. W tym artykule będę pouczał, jak używać Zasady Cypher Pattern w numerologii Są bardzo rzadkie w formowaniu Jest tylko kilka par walutowych, które Love Cypher Patterns Będziesz zdziwiony, aby zobaczyć, jak często wzorce te tworzą na tych parach i po prostu przestrzegać niektórych reguł liczbologicznych, które przyniosą wiele korzyści w handlu opcjami Wszystko za darmo z FunBinary. Główną zaletą tej strategii jest każdy, kto może z niej skorzystać Parę nie musi odpowiadać Twojemu nazwisku, jak opisałem w moim postu Numerology dla początkujących Głównym graczem tej strategii jest numer 6, a jeśli twój numer jest 6 wtedy bardzo dobrze po prostu sprawdzić numery wroga i upewnij się, że 6 nie ma tam Jeśli tak, to będziesz musiał ściśle przestrzegać zasad tej strategii wierzę, że inni uciekają, jeśli odejdą trochę, ale nie będzie wiele zmienne, które mogą sprawić, że ten sam handel wymyślić różne wyniki, szczególnie w handlu opcjami, jak ceny brokerów, a zwłaszcza gdy czas wygaśnięcia jest zbyt napięty, jak sześć minut, które będziemy używać w tej strategii muszę powiedzieć, że mój numer wroga jest również 6 i jestem zawsze ostrożny i skuteczny w tej strategii. Jeśli jesteś już zaznajomiony z numerami nazw, to możesz iść wzdłuż, indziej przeczytać mój post tutaj. Ponieważ wszystkie zostały wybrane wszystkie mają nazwę numer 6 Cypher ma sama nazwa numbe r na 6 i wszystkie pary kochają poziom Retracement na poziomie 61 8 i dlaczego to jest 6 1 8 15 5 1 6. Wybrałem EURAUD, GBPAUD, AUDUSD i CADCHF, ale możesz go używać z dowolną parą lub towarem o numerze identyfikacyjnym 6.So zobaczymy magię liczby 6 w naszej strategii Zwykle handlowcy bardzo dobrze spisują wzorce harmoniczne, ale jedna rzecz, którą większość osób utknęła w punkcie wejścia Głównym powodem tego są współczynniki Retracement nie są ustalone Są w zakresach takich jak punkt B może wynosić od 0 382 do 0 618 Poziom wycofywania XA Punkt D, będący potencjalnym punktem wejścia, nie zawsze wynosi 0 786 poziomu XC Cóż, będziemy naprawić to. At najpierw pozwól mi powiedzieć, że używam prostego wskaźnika, który jest darmowy w bibliotece wskaźników MT4. Spójrz na wskaźnik, który nazywa się Cypher Pattern. Sprawdź logo poniżej w bibliotekach wskaźników MT4. Kiedy masz wskaźnik, wskaźnik zz-depth do 15 i zz-dev do 6 na wejściach wskaźników Pozostawiając resztę ustawień jako domyślnie polecam również używanie alertów e-mailowych, jeśli użyjesz MT4 w chmurze Teraz dołącz wskaźnik na minutę ramki Zwykle co najmniej jeden wzór tworzony jest codziennie na tych parach, ale będziemy filtrować fałszywych używając wskaźnika trendów Zwykle używam Forex Trendy do wykrywania trendów, ale możesz też używać średnich kroczących, a także używać Forex Trendy. Jest to bardzo szybkie określenie tendencji w jednej i pięć minutowej ramce czasowej, chociaż lepiej patrzeć na wyższą ramki czasowe, jak również Użyjemy czasu wygaśnięcia wynoszącego 6 minut, staje się bardzo przydatny, aby przyspieszyć to, co widzę po dwóch lub trzech czerwonych strzałkach na 1 i 5 min, ponieważ sygnały Cypher są nieprzyjemne poniżej obrazu. Naw idźmy do głównego punktu Kiedy wejdziesz w handel Zanim powiem Ci, że chcę, abyś studiował poniższe zdjęcia i sprawdź, czy możesz znaleźć wspólny punkt wejścia we wszystkich z nich Aby uzyskać podpowiedź, zobacz Poziomy wycofywania Fibonacci Retracement hem jeden po drugim Pierwszy dla EURAUD a bullish signal Zauważ, że cena dotknęła 0 618 Wycofanie nogi XA Tak nie XC, ale XA Jest to jedna rzecz, która zmieni sposób patrzenia na wzory Cypher od teraz. Nasz punkt wejścia będzie 0 618 Wycofanie XA Cóż, dlaczego XA dlaczego nie XC Cieszę się, że poprosiłeś Załóż dwie litery w moim kalkulatorze, a znajdziesz numer błyszczący 6 w polu numeru nazwy Nie jest to przypadek, ponieważ pokażę Ci wiele przykładów to działa. Teraz mamy punkt wejścia Uwaga na wszystkich powyższych wykresach, nasz punkt wejścia będzie na poziomie 0 618 XA Po osiągnięciu tego punktu i masz szczęście siedzieć przed Twoim komputer ogląda ten wzorzec lub masz alert e-mailowy, musisz wziąć pod uwagę jeszcze dwie rzeczy. Sprawdź, czy trend na ramce czasowej 1 minuty i 5 minut jest taki sam, jak sygnał wzorcowy. Ustaw czas wygaśnięcia na 6 minut dokładnie tak szybko jak otrzymałeś sygnał i potwierdził trend Nie czekaj na więcej niż 5 minut aby wejść Jeśli minęło 5 minut, to pomiń ten sygnał. Drugi punkt może być trudny, ale nie martw się. Dowodem jest w puddingu, mam na myśli zdjęcia powyżej. Więc na pierwsze zdjęcie EURAUD Otrzymałem sygnał na 01 27 Potwierdziłem trend upływający w jednej ramce minutowej i 5 minutowej Wprowadzono na 01 29 z wygaśnięciem w 01 35 Udostępnij go. Znajdź drugi przykład GBPAUD Sygnał przybył na 20 12 Cena już dotknęła poziom 0 618 XA Wstąpił na rynek w 20 14 do wygaśnięcia 20 20 Zobacz, gdzie jest cena jest wtedy. W trzecim, niedźwiedzi sygnał został wygenerowany na 05 11 za AUDUSD Cena dotyka poziomu 0 618 Jeśli moje broker pozwolił pójść na 05 14, który jest 50 poziom, cena w 05 20, był w 23 Normalnie czasy wygaśnięcia są większe w nocy, a nie wszystkie pary są dostępne, ale mam nadzieję, że dostaniesz punkt. Teraz dajmy omówić mój handel które złożyłem dzisiaj 22 sierpnia 2017 r. na moim koncie na żywo EURAUD Jeśli dostaniesz ten, otrzymasz go al l Czy widzisz, że były sygnały nieprzyjemne generowane przez wskaźnik Cyphera, pierwszy na 16 45? Zauważ, że cena nie dotknęła jeszcze 0 618 Wskaźniki poziomu utrzymują sygnały o 16 48, 16 59, 17 00, 17 01, 17 02 aż do końca w 17 03, gdy cena dotarła wreszcie do poziomu Wycofania 0 618 nogi XA, przyglądam się temu, podczas gdy trójkąt był budujący Ale nie wszedłem na rynek, chyba że cena osiągnęła 0 618 weszłam na 17 04 i czy możesz zobaczyć, gdzie cena jest o 17 10 Nie śledziłem tej tendencji tym razem, ponieważ chciałem pokazać Ci znaczenie tendencji Ale myślę, że liczby były silniejsze niż trend Just. Another handel dziś prawie w tym samym czasie dla GBPAUD Wskaźnik Cyphera dał mi sygnał na 17 09 Kiedy byłem już przed moim komputerem sprawdziłam Fibonacciego Retraiment of XA i nie było tam jeszcze W wieku 17 13 dotknął tego poziomu i wszedłem do 17 14 doskonałego czasu Cena była na 38 poziom na 17 20 Ryzykuję 90 w tym handlu, ponieważ 9 jest jednym z moich braci Numery ndly Jeśli chcesz, możesz to zrobić dobrze będzie dobrze dla Ciebie. Mam nadzieję, że zrozumiesz to wszystko będę delegować moje najnowsze zawody tutaj po tej strategii Proszę dać mi znać, jeśli masz jakieś pytania lub jeśli chcesz aby podzielić się swoimi interesami. I jestem w trakcie kodowania wskaźnika cyfr harmonicznych tak, że daje sygnał w punkcie D tylko wtedy, gdy jest na poziomie 0 618 Retracement XA, a nie XC Wskaźnik będzie mógł pobrać z moja strona wkrótce Zarejestruj się zainteresowanie, aby pobrać to w sekcji komentarze poniżej. Received tylko jeden sygnał dzisiaj Wprowadzono na rynek trochę późno, jak dobrze, ale zdecydowałem się podjąć ryzyko, jak cena wyglądało na odbijało się od 0 618 poziomu Magic of Number 6.Znajdźmy na magię liczby 6 otrzymałem sygnał z wskaźnika Cyphera, a poziom fib 0 618 osiągnięto w 1917. Chciałem wejść w 19 19 przez 6 minut, ale 24 razy miałem tylko czas wygaśnięcia 1930 ponownie wziąłem ryzyko w próbie przechwycenia awarii Ponownie pokażę ci, co się stanie, jeśli sprzeciwiasz się regułom Ale uważam, że muszę poczekać na jakiś czas Zobaczyć poniższe zdjęcia, jak cena spadła na koniec Potwierdziłem ten trend Chociaż zarówno tendencja 1 min i 5 minut była w dół, jak potwierdził Forex Trendy Czekałem tylko na więcej niż 5 minut, aby wejść w handel. Miałem wiele interesów przy użyciu wzorców Cyphera, ale nie miałem czasu na przesłanie wyników tutaj próbowałem zdobyć faceta, który kodował wskaźnik Cynamonu Harmonijnego ale nigdy nie odpowiadał Więc postanowiłem ręcznie zmienić wartości w wskaźniku więc będzie sygnalizować dokładnie 0 618 nogę XA Mam również dostrojone inne wartości, które sędziam ręcznie ocenić, więc nie musisz rysować linii Fib Gdy tylko tam jest sygnałem, byłby prawidłowym wzorem Cypher i dobry do handlu Ze względu na ścisłe wartości można uzyskać mniej sygnałów, ale będą lepsze sygnały Jedną rzeczą, którą możesz zrobić, to dołączyć wskaźnik na wszystkich ramkach czasowych w powyższym cztery pary i handel zgodnie z t ime, z której otrzymujesz sygnał Poniżej znajduje się zaprogramowana wartość wskaźnika Cyphera Harmonicznego Pobierz plik W sekcji wejściowej okna wskaźników kliknij ładowanie i przejdź do tego pliku Kliknij OK i skończysz Otrzymasz sygnały, jak ja objaśniono powyżej, która będzie wynosiła 0 618 z nogą XA. Pobierz ustawienia wstępne below. Count ile opakowań znajduje się w poniższym obrazku.2 myśli na Cypher Pattern Rules i numerology To sa Sixer. Hi, to jest tak interesujące I szczególnie podobał mi się jak wyobrażałeś sobie swoje myślenie, dając mi obraz mężczyzny z mięśniami Jesteś bardzo szczegółowe i pouczające i bardzo pomocne Tylko jedno pytanie Czy taka wiedza wymaga, abyś był geniuszem matematyki, którego chciałbym poznać na tej wiedzy. Dzięki za dzielenie się Tove. I mam nadzieję, że koncentrujesz się tylko na liczbie mięśni, a nie na człowieku z mięśniami lol po prostu żartuje Myślę, że nikt nie musi być geniuszem matematyki tylko za dodanie kilku liczb razem Numerologia wymaga yo u obserwować rzeczy, jak reagują na różne numery, a nie skomplikowane obliczenia matematyczne Lubię matematykę i myślę, że mogłoby być powodem, dla którego byłem przyciągany do liczb i ich wpływu na otaczający nas świat. Leave Odpowiedz Anuluj odpowiedź. Binarny zabawa.

No comments:

Post a Comment