Saturday 18 November 2017

Daily Forex Trader Blogspot


Forexiation - dziennik z Perth forex trader. Zdołałem zarysować trochę zysku we wrześniu, zwiększając moje konto o 0 44. Wzrost konta 0 44. Od września jest bardzo cichy normalnie otwieram 10 transakcji miesięcznie, ale we wrześniu tylko otwarty siedem I był bardziej selektywny na temat moich handlowych w tym miesiącu, głównie ze względu na stratę wytrzymałem w sierpniu. Ograniczone moje ryzyko do 0 5, do maksymalnie 1 dla kilku transakcji uważam, że jeśli byłem bardziej agresywny z moje ryzyko, prawdopodobnie zwiększyłbym moje konto o 1 za miesiąc To jest cena, za którą płacisz za konserwatywność. W tym miesiącu osiągnąłem również mój 100-te miliony transakcji Migawka mojego konta handlowego jest poniżej kliknij, aby powiększyć. Mój czynnik zysku jest obecnie 1 31, co jest na równi z moim backtests. I ve poświęcony Wrzesień na badania rynków rozstępowych, z ograniczonym sukcesem Ive opracowany system zasięgu breakout, chociaż nie jestem 100 szczęśliwy z niego Jest to krzywa backtest equity z 239 przykładowych transakcji , od 2017 do 2017 r. Główny konkurs n jak lumpy moich wygranych wolę zobaczyć bardziej równomierne rozłożenie wygranych i strat W dalszym ciągu będę kontynuować badania w październiku. NEXT MIESIĄC Moje bieżące wypłaty to nadal 5, więc w październiku zachowam moje ryzyko na 1 na handel Kiedy moje wypłaty spadną poniżej 5, mogę zwiększyć moje ryzyko do 1 5 -2.0 komentarzy Wysłany przez Batik Kwijan o godzinie 04:00. Niedorzeczny kanał EURUSD na wykresie 4 h został naruszony w górę. Z innego punktu widzenia para również złamał prostokąt wzór rynkowy 1 3830 - 1 4125 do góry Ujemny trend jest w górę w najbliższej przyszłości Trwały ruch powyżej 1 4125 może powodować dalsze wzrastające testy pędu 1 4300 poziom oporu Natychmiastowe wsparcie jest widoczne na 1 4100, a następnie 1 4050 CCI w obszarze przekupstwa na wykresie 4h, ale ruch poniżej 100 linii jest odrzucany sugerując potencjalną kontynuację dynamiki. EURUSD Daily Supports and Resistances. S1 1 4025 S2 1 3990 S3 1 3944 R1 1 4106 R2 1 4152 R3 1 4187. GBPUSD kontynuował swoją piątą pędę w piątek Para osiągnęła poziom 1 4650 i zamknęła się na 1 4652 Mamy wciąż niechciany kanał cenowy na wykresie godzinowym Wykres pozostaje niedźwiedzią Tylko pogwałcenie niechcianego kanału byłoby pogwałceniem obecnego niekorzystnego scenariusza Natychmiastowy opór jest widoczny na 1 4730 Przerwa na tym poziomie zmieniłaby tendencję do neutralnego obszaru CCI w neutralnym obszarze na wykresie godzinowym. GBPUSD Daily Supports and Resistances . S1 1 4603 S2 1 4553 S3 1 4456 R1 1 4750 R2 1 4847 R3 1 4897. USDJPY nie dokonał znaczącego ruchu w piątek Na wykresie godzinowym widać, że po złamaniu upartego kanału para porusza się w prostokącie , która jest kontynuacją konsolidacji bieżącego upragnionego krótkoterminowego trendu Odchylenie pozostaje na plusie spodziewam się, że nastąpi przełamanie górnej części prostokąta i skierowanie na opór 91. Natychmiastowe poparcie jest widoczne w 90. 20. DNIA Dzisiejsze poparcie i opory . S1 90 43 S2 90 21 S3 90 06 R1 90 80 R R 90 95 R3 91 17.Po zerwaniu na spadek ze względu na malejącą formację tringle na wykresie 4 h, USDCHF kontynuował to siodło pauzą Odchylenie pozostaje niechciane testowanie 1 0410 obszar ponownie Natychmiastowy opór jest widoczny na poziomie 1 0687 CCI w obszarze zbyt dużym, zarówno w ujęciu godzinowym, jak i na wykresie 4h, sugerując potencjalne nieznaczne spadki. USDCHF Daily Supports and Resistances. S1 1 0641 S2 1 0606 S3 1 0543 R1 1 0739 R2 1 0802 R3 1 0837.Have a great day. Batik Kwijan Kwijan adalah salah satu kampung di pekińscy kami menalijczycy usaha ini Mulai dari memilih baham sampai menjahitnya menjadi celana batik Untuk distribusinya kami menjalankan dari Daan Mogot Cengkareng Dżakarta Barat Melalui blog ini katarzyna CELANA BATIK MURAH produkcja kami Kami mamhon maaf apabila blog kami tidak menarik, kami hanya berharap teman-teman suka dengan celana batik produksi kami Wassalam View my complete profile. Blog Archive. My Lista blogów. 5 .01 .02 Kupuj Sprzedaj .03 Stop loss .04 Handel .05.Pin bar Wyprzedaż Trend Kup trend Trenujący trend trendu Bearish pin bary Trading - Trend odwrotny - Niesamowite trendy - Bullish buy. Bullish Pin bar Poziom kluczowy. system systemowy. Linia trendów. Linia trendów .1 Linia rezystancji. Repozycja Linia trendów Wysoki Wysoki Niskie trendy Downtend Sell Linia Trend Opór Linia Trend Linia Trend. Linia Trend Linia Swing Low Wysoki Wysoki Uptrend Kup Linia Trend Wsparcie Linia Trend. Linia Trend Opór Linia Trend Swing Wysoki Swing low Downtrend Sell. Linia wsparcia linii Trend Trend Trend. - Kliknij tutaj. Dzień 1 Ramy czasowe .01. 3 1000 .02. . - 3 3 2 3 0 02 0 01 .03 Ryzyko. .

No comments:

Post a Comment